ebraradnn Arkadaşlar geçenlerde post atmıştım ciddi anlamda göğüs ucu yarası yaşadım hatta 25 günlük bebeğime mama vermeyi düşünecek raddeye geldim tahin lansinoh madeccsl garmastan ayva çekirdeği denemediğim yol kalmadı öncelikle kesinlikle bir hekime gidin antibiyotikli krem veriyor bana bir çok kişi gümüş göğüs kapağı tavsiye ettti e bebekte çalışan bir arkadaşım kapakların göğüste kararma yapabileceğini söylerek bana avent göğüs Kalkan’ı tavsiye ettti aldım gümüş kapaklar 300 aventinkiler 100 liraydı ki ben bu yaralardan kurtulmak için 3000 bile gözden çıkarmıştım ama denemek istedim bugün 2. Günün Allah’a şükürler olsun yaralarım iyileşme gösterdi arkadaşlar tavsiye ediyorum kremi sürüp göğüsünüzü kapatın İnan’ın çıkardığınızda farkı görüyorsunuz Allah kimseye böyle bir acı yaşatmasın her emzirmede sanki göğüsümü jiletliyorlardı 🙁
SerapSalih ebraradnn benimde göğüslerim çok kötü yaralar oluşmuş açık şekilde her emzsirdiğimde ağlıyorum dayanacak gücüm kalmadı napıcam bilmiyorum 😢😢😢
ebraradnn SerapSalih canım seni çokkkk iyi anlıyorum hemen acile git derim ve kesinlikle avent kalkan al İnan bana rahatlayacaksın ben ağlamaktan uyuyamamıştım
ebraradnn SerapSalih canım seni çokkkk iyi anlıyorum hemen acile git derim ve kesinlikle avent kalkan al İnan bana rahatlayacaksın ben ağlamaktan uyuyamamıştım
ebraradnn SerapSalih canım seni çokkkk iyi anlıyorum hemen acile git derim ve kesinlikle avent kalkan al İnan bana rahatlayacaksın ben ağlamaktan uyuyamamıştım