gulcans Arkadaşlar göğüs uçlarım ve etrafı çok kaşınıyor pıtır pıtır isilikler oluşmuş ne yapmak lazım
smile56 gulcans merhaba.aynı sey şuan bende de oldu kırmızı minik minik pişik gibi kızarık nasıl geçti sizin acaba
Cagla1903 gulcans Benimde Öyle Oldu feci pıtırcık isilikler oldu kaşimaktan derim soyuldu kanatana kadar kaşıyorum çok kötü ya 😒☹
dilek062 Kızlar benim göğsüm ve etrafı ds aynı şekilde ama kaşıntı yok kıpkırmızı neden böyle oldu anlamadı 40gündür çekiyorum ağrı acı sızı kaşıntı yok neden oldu ki ya