Merhaba kızım 13bucuk aylık bu aylarda süt tüketimine baslayaniniz varmı yani erkenmi yada kahvaltılarda yarım çay bardağı icirsem yavaş yavaş başlasam sorun olurmu sizler nasıl veriyorsunuz yoğurttan buaralar soguduk yine zorlamiyorum da bazen bazı yemeklerin içinde yada yanında yiyor oda azcik yavaş yavaş sütte versem diyorum ama bilemiyorum tabi hangi sütü vermeliyim nasıl vermeliyim