Nisa09 Kurt45 biliyorum bende ordan gördüm zaten ama ben her ay alayim diyordum ama kararsiz kaldim yararlımı degil mi diye
Momymomm Nisa09 hiç bi artısı yok bi bebek zaten bay bay demeyi farklı seyleri daha önce öğreniyor setler biraz geride kalıyor
Kurt45 Nisa09 yani iyi diyolar ben almayı düşünüyorum tabi zeka kartı seti aldık kendim öğretirim diye düşünüyorum ams
Momymomm Nisa09 ilerde param çöp oldu deme 😊dokun hisset kartı seti al 50 lira ama kutudan çıkıyor bir tane ayna falan yani iyi değil beklenti karşılamıyor istersen bi ay dene sonra almaya karar ver
GUBILIK Nisa09 sitesine girin. Beni arayin kismi var. ariyorlar sizi. Fiyat soyluyorlar. Benim donemimde de 100+ idi. 99 oldu 🤷🏻♀️