DuyguDamla belli bir süre sonra terbiye oluyor göğüsler. İlk zamanlarda ki gibi olmuyor. Muhtemelen sütünüz azalmamıştır. Sadece bebeğinizin uyarmasıyla süt oluşumu meydana gelmeye başlamıştır. Ucunu sıktığınızda süt geliyorsa sıkıntı yoktur. Hem doymasa ağlar zaten bebeğiniz. Sağmakla falan uğraşmayın. Çünkü göğüsleriniz ona alışık olmadığı için çok süt çıkmayacaktır. Kilo alımında, çişli bez sayısında bir sıkıntı yoksa sorun yoktur