Deletedmom348 HonKiPonKiDoNiNo Ikea da ki çok güzel beğendim çok ben ama Kargo konusu mesele oldu. Gidio alıcam artık
Ceyo0666 cydcvk ayak koyma yeri olmadan daha iyi basıp kalkarlar sıkıntı bizimki ikeabib çok memnunum
Humaervakusunannesi cydcvk 13 aylik kziim var kukkaniyoeum gayette memnunum 30 tl ye aldim gecen sene
zeynep_krktk cydcvk Benm mama sandalyeside aynı ayak koyma yeri olmaması daha iyi basarak destek alıp çıkmaya çalışmıyo içinden
hulyatkknt cydcvk hani şu pilates için güç bantları var ya onu alıyorsunuz altına onu takıyorsunuz bebeklerimiz ayağını ona koyuyor Aklınızda olsun 😊
Annebal cydcvk zaten mama saldalyelerinin alt kisminda ayak icin yer olmamasi gerekiomus… ikerleyen zamankarsa ziplar die… bide o ledli toplarr ne icin süs mu yoksa gece lambası nitelgindemi