O morluğun beyinden başlayan ve kuyruk sokumuna kadar olan bir dolaşım bozukluğu sebebiyle oluştuğunu biliyorum bende.. anne karnından itibaren. Osmanlıda her bebege minik çizik atarlarmış doğduğunda ki orada birikmis olan kan akip tıkanıklık açılsın diye. Benim kızımda da var ve sırt üstü yatmaz huysuzdu fln. Bu sebeple hacamat yaptirdim cok minikk.. simdi o morluk dağılmaya başladi ve daha iyi cok şükür en azindan sirtustu bir sure yatıyor :)