Selinn22234 biz kullaniyoruz dogumdan beri suan 2 bucuk aylik sadece mama ile besleniyor premature oldugu halde cok cok iyi gelisti gaz kabizlik ta hic yasamadik buarada zaten hangi doktora sorsan anne sutune en yakin derler her mamayi bizim doktorumuz hangisini iciyosa onu ver cogunlugun icerigi ayni demisti ve similacta palm yagi da yok icerigi temiz