Acil şifalar versin gerckden çok çok zor kaç gündür ateşimiz vardı esimin yakını bı klinik var oraya gidelim dedi gittik doktor boğazları iltihap dedi kan istedi neyse kan aldırmaya indik koskocaman iğne çocuğun damarini bulamadı ama iğneyi batircakdi kızım da yikiyo ortalığı sonra bende başladım ağlamaya izin vermedim damarı bulamiyosan ne diye iğneyi sokmaya calisiyon hey allam vazgeçtim çıktım ordan sonra eşime haber verdm zar zor izin aldı geldi biraz rahatladım o gelince kendi doktorunuza gttik ama oda yoktu Baska bı hastaneye gttik ordada baktı etti boğazları iltihap değil kan alalım dedi kanına ve ıdrarirına baktilar kan alırken damarı bulamiyolar elinin ustujden aldılar ama kızımı hiç öyle gormemsdm çocuğum maf oldu hastaneden çıkana kadar sakinlesmedi enfeksiyon olmuş dedi doktor kakasindan olmuş olabilir dedi Allah’ım düşürmesin çok zor bir gün du canım cok yandi kizim emzirme odasında bile nasıl bakıyor etrafa korka korka psikollojisi bozldu yavrumun korkar oldu herşeyden 😣😢