Prens_annesi170620 tam 5 aylık di.bi sabah Yüz üstü koymuştum , yanında yatıp tele bakıyordum. Pat diye çarptı bana ,meğer dönmüş😁 ertesi gün de sırt üstü yerdeydi .diğer çocuklarımla oyun oynuyorduk. Bi baktik yüzüstü dönmüş ve kolunu da kurtarmış, yine göremedim 🤣 neyse ki 3
Gun yuvarlanmaya başlayınca gözümü dikip bekledim ve gördüm ✌