Gamze-S Merhaba güzel anneler Küçükçekmece sefaköydeki Rumeli hastanesi çocuk doktoruna giden var mı? Memnun kaldığınız doktor var ise tavsiyenize ihtiyacım var.
Yigitahmedim Gamze-S ben günal hanımdan çok memnunum ama ayrıldı hep ona gitmiştim şimdi nevin hanıma gidiyorum o da çok ilgili Allah razı olsun memnunum
Gamze-S Yigitahmedim benimde dikkatimi Nevin hanım çekmişti ama giden birinin memnun olması önemliydi teşekkür ederim 😊