Esila15 çokça emzirip kalanı sağacaksın, ne kadar çok boşalırsa o kadar iyi. Göğüs ateşin 38 i geçerse önce ateş düşürücü iç, düşmezse artık antibiyotik kullanma gerekecek. Her emzirmeden önce sıcak duş emzirdikten sonra soğuk kompres.. allah yardımcın olsun ben 6 gün çektim.. doğumum bu kadar zor olmadı