Kubra12 Kizlar cumartesi sezeryan ile dogum yaptim damar yolunu cikarttiktan sonra kolumda asiri agri var ve hafif o bolgede sislik var???
Handebl Kubra12 çok normal canım ben ellerimi kapatamıyordum şişlikten o dereceydi elden açmışlardı damar yolu koldan olanda da ağrı ve morarma vardı ama elim 120 kilo gibiydi geçer merak etme