Mucizeem gly92-asya20 bende araştırma içindeyim güzel olmuş bu post 👍 iştah konusunda yardımcı oldu mu acaba kullananlar cevap verirse çok sevinirim
Asafomer gly92-asya20 biz 6 aydır kullaniyoruz şuan 23 aylığız mollers tutti furutti aromalı olanını tadını çok seviyor bir tatlı kaşığı hafta 4 kez veriyorum iştah açma anlamında bir değişiklik yaşamadık haka istahsiz 😀
Sbbtaha Bebisleriniz kaç yasinda bilmiyorum ama Bnm 4 yaşında kızım var ocean multi vitamin balık yağı ve kara mürver kullanıyorum iştahı baya açıldı yemeyen bir çocuktu.
Mucizeem Sbbtaha benim kizim 16 aylık olacak doktorumuz mollers önerdi ama iştah konusunda yardımcı olur mu diye merak ediyorum açıkçası
gly92-asya20 Emzirme döneminde anne kullanırsa sütünden bebeğe geçme durumunu merak ediyorum cânım anneler 💕
Melindaninannesi gly92-asya20 benim de bebeğim küçük emziriyorum doktorumuz bağışıklık için önermişti kendim kullanacagim. Ama balık gibi kokup kokmadigini merak ediyirum en çok korktuğum o. Balık yemeyen kokusuna dayanamayan birisiyim
gly92-asya20 Melindaninannesi ben tadını ve kokusunu sevmediğim şeyleri yerken burnumu kapatıyorum o zaman tadını da almıyorum. Gerçi balık yağında denemedim ama belki faydası olur denerseniz
AlimbalAlim gly92-asya20 önceden ocean şurup şeklinde kullanıyordin şimdi onun uerime keten tohumu yağı ,günde bir tatlı kaşığı
Woody 5 aylıkken doktorumuz Ocean kullanabilirsin dedi. İlk başta cesaret edemedim ama 1 haftadır 2 güne bir veriyorum
gly92-asya20 Peki bebekleriniz kaç aylıkken kullanmaya başladınız ya da kacinci aylarında kullanılabilir 🙃