Hazelsmom Arkadaşlar kızım anne sütüyle besleniyor fakat günde bir kere mama veriyorum çünkü ağlıyor susmuyor mama verince uyuyor . Keçi sütlü mamalardan almayı düşünüyorum kullanan memnun kalan varsa hangisini önerirsiniz ?
Melisgizem Hazelsmom ben kullaniyorum ve acayip memnunum ne gaz sikintisi yapiyor ne kaka sadece anne sutu alirken cok gaz sikintisi yasiyorduk baby goat mamasini aldik kullanmaya basladik aninda ne gaz ne kaka kaldi
[silindi] Hazelsmom 5 aylıkken doktor tavsiyesiyle başladık. Baby goat kullanıyorum. Gayet memnunum, kızımın kilo alımı iyi.
Hazelsmom [silindi] teşekkürler ben de deneyeceğim inşallah kabul eder hipp denemiştim hiç beğenmedi 😊