Melekler Kızlar böyle bitşey okudum ama doğrumu bilemedim bizde 10.5 aylığız dişimiz çıkıyor kuru da bi öksürük var normal mi ?
Kuroneko Melekler alakayi kuramadim ama oglumun 4 disi ayni anda cikiyor suan ve 3 gundur ozellikle sabahlari kuru öksürüğü var. Mantigi neymis acaba dogru olabilir mi ben de merak ettim simdi
GramPozitifBakteri Melekler sürekli olmasa da ara ara öksürük yapıyor o da şöyle oluyor..ağız suyu arttığı için bazen döndüremiyor o da gıcık yapıyor boğazına.Ama sürekli kuru bi öksürük hiç olmadı 8 diş var şuan
Melekler Kuroneko yani bende burda bi yerde okudum bi rahatsızlığı Yok sadece diş kaç gündür De öksürük olunca ona bağladım yani
Ebruu58 Bizim dişimiz yok ama ara ara öksürüğü oluyo doktoru salya çoğaldığı zaman öksürük yapar demişti