Bizim ilk topuk kanında tiroidleri yüksek cıltı. 2. Yi verdik düşük cıktığı için sağlık ocağı bilgilendirme bile yapmadı. Cocuğumun sarılığı tam 2 ay sürdü. Sonunda prof.. doktora götürdük ve ilaca başladkk. Suan 9 aylık ve hergün ilaç kullanıyoruz. İhmal etmeyin değer düşük cıksa bile güvenmeyin kontrol ettirin yine