Normaldir belki canm bende hemşireyim 2 tane küçük kızım var ama birisi bebek hata pamuk bez alıp evde ıslatıp onunls temizliyorum bende. Bebe yağı sürüyorum her açmada değil tabi. Arada bi vücut losyonu işe heryerine sürüyorum belki işe yarar. Yada ıslak mendil markanı değiştir omdan da olabilir