Çok şükür bin şükür arkadaşlar güzel anneler kızımın bacağı düzelmiş mutluluktan ağladım .boyu uzamış yavrumun .Artık bandaj ne yok üç ay sonra tekrar kontrol var artık rahat a uyuyacak ,güzelce banyo yapacak, sınırsız hareket edecek rabbim kimin ne derdi sorunu varsa gidersin dua eden etmeyen herkesten Allah razı olsun.suan mutluluktan uçabilirim. ❤️❤️❤️❤️