Kafama takilan bisey oldu bugün geçen hafta pazartesi tartıldım 61 kiloydum emziriyorum da ama hep aynı kilodayım. Haftada bi tartılıyorum dün akşam adet olmuşum bugün tartıldım 64 buçuk ciktim😥 insan bir hafta da 3 bucuk kilo alamaz diye dusunuylrum bide dikkat ediyorum. Arkadaşımda dediki adet döneminde 1 ve 3 kilo arası siskinlikten dolayı kilon fazla çıkabilir adetten sonra düzelir . Bu doğru mu başına böyle bisey gelen var mı çok şaşkınım