2 aylık bebeğim son 1 haftadır doğru düzgün ne meme nede mama alıyo, emerken sanki boğazı yanıyormuşçasına hızlı hızlı çekip bianda kendini sıkıp ağlamaya başlıyor, öncedende çok gazlı bi bebekti falat böyle yapmazdı dr a gittim birşeyi yok dedi ve gönderdi sizce ne olabilir zorla Veriyorum ağlata ağlata oda biberonun yarısını bu arada bebeğim premature ☹️🤦🏻♀️