Seymahamza evet maaş yatmadan bi on gün önceainden dilekçe yazarsınız ayrılacağınz tarihi de işe başlıyacağınız tarihi de yazarsını.ben 15 kasımdan 1 hazirana kdr ücretsiz izin kullanmak isitorum diye yazdım .haziran 15 te maaşım yatar.hem haziranın maaşını hem de 15 günlük mayısın (yani1hazirandan 15 hazirana kdr olan maaşı)maaşını alacağım