Baharas evet dikişi vardı lokal anestezi oldu 3 aylık ve altına lokal yapıyolarmış önce bi iğne vurdular uyuşturmak için bi 10 saniye sonra uyuşmaya başladı emzirdim yarım saat bekledik sonra işlemi yaptılar oda 15-20 dakika anca sürüyor hiç bi sorun olmadı taaki ilk çişini yapana kadar saatlerce ağladı ama sonrası rahat biz karton bardak kesip koyduk 1 hafta kremlerini sürdük çok şükür bitti bile