Deletedmom419 MevaNur3 alacaksanız erkenden alın 👍🏻 2 aylıkken aldım alışsın diye uyuyan cocugu içine koyuyordum uyanıyordu , uyanıkken 5 dakıka durmak istemiyordu 😏
MevaNur3 [silindi] 8-9 gün oluyor alalı canım seviyor ama gazı varsa içinde asla durmuyor ama sakinse içine yatırınca 5 dakka sonra uyuyor. Zaten kenarada koysam hemen uyuyan bir bebekti 🤷🏻♀️
MevaNur3 [silindi] babymolde buldum siparişini vermiştik ertesi gün trendyolada koymuş babymol bulursam link atayım
MevaNur3 [silindi] baktım kalmamış canım aslında çokda gerekli birşey değil altına battaniyeyi iki kat yapıp serebilirsin
Mom9 MevaNur3 ana kucağı almanızı tavsiye ederim. Anne için ilk başta çok kolaylık ama sonradan sallanmaya ve devamlı temas halinde olmaya alışıyor