balcicegin_annesi Emzirirken ne içilmez yada hangi bitkinin çayı yapılıp içilmemeli? Ben yeşil çay ayva kabuklarını vs şeyleri yapıp içiyorum ara ara günlük bir iki fincan zararları var mı
Pirayee balcicegin_annesi yeşil çay ne hamilelikte ne de emzirmede iyi değik diye duymuştum ama nedenini bilmiyorum 😅
Aybk balcicegin_annesi herseyi yiyip içiyorum valla 🤗 sakındıkca birsey cıkar diye inanıyorum hep, hamilelikte de aynıydım hiçbirseyi yiyip içmemezlik yapmadm🤗🤗
balcicegin_annesi Pirayee hadi ya 🙄 iyi toksin attırır ödemler falan form için baya iyidi yarın en iyisi doktorumu arayıp sorayım ☺️
balcicegin_annesi Sibellaa evet onları da içiyorum ☺️ Ana şuan çok kötü bi Boğaz agrısı çekiyorum bunu bulaştırmadan nasıl atlatıtım bilmiyorum 🤷♀️
BhrAselFhr balcicegin_annesi bende zencefil bal limonu karıştırıp kaşıkla yiyerek atlattım birde başucuma 2 şişe su koyuyorum ben normalde hasta olduğumda içine limon attım öyle içtim hep iyi geldi balgam söktürsün diye de aynı suya elma kabuğu attım ekstra baya faydası oluyor ilaç kullanamayınca sardım bende bitkilere o dönem 😇
Gecesmom Aybk bende aynıyım. Bitki çayı, balık her şeyi yiyip içtim doktorumun önerisiyle. Ne hamilelikte ne de şuan hiçbir sıkıntı yaşamadım
Almanyagelini balcicegin_annesi Nane çayının devamlı kullanımda süt kesici özelliği var, bir de adaçayı.