Leyla1161 Merhaba kızlar bebeğim çok fazla kusuyordu doktora gittik reflü denildi buna ek de kilo yetersizliği olmuş ilaç verildi Anne sütüne ek AR mama da başladık ancak hala kusmalarımız devam ediyor 50günlük olduk ne zaman geçicek bu reflü 😔
EslemEva_23 Leyla1161 canım benim kızımda baya kusardı hemde cok kötü doktora götürdüm doktor baktı ve bir iki saniye sonra doktorun yanında kustu doktor gördü cok aşırı kusma var dedi 4 5 aylık olursa gecer eğer psikolojik değil fizyolojik ise 2 yaşa kadar devam eder dedi cok şükür kızım 4 aylık oldu ve gecti normal bebekler gibi yediğini atıyor dışarı okadar birde reflü yatağı alırsanız iyi olur biz aldık baya iyi oldu
ElifEslem Leyla1161 beenim kızım kadar kuşan bebek yoktur heralde 4. Ayda azlamaya başlıyor canım ama biz ilaç kullandık şuan 6 aylık gene tamamen geçmedi tabi
Smy16 Benim bebeğimde 3 gündür başladı kusması reflü dedi doktor gaviscon ve bi tane şurup verdi, yavrumu uyuyamıyo uykuda bile genzine geliyo 6 7 ay nasıl geçecek böyle diyorum 😔