Merhaba Arkuat Uterus(kalp şeklinde rahim) anomalisi olan, olupta doğum yapan var mı?
Kardeşim 5 hafta 3 günlük hamile ancak 2 farklı doktor da rahminin kalp şeklinde olduğunu ve kesenin yanlış yerde durduğunu söyledi. Düşük ihtimali çok yüksekmiş yatması gerekiyormuş sürekli.
Rahimi bu şekilde olup düşük riskine rağmen doğum yapan var mı?