Nur07 eger bınada asansorunuz varsa (bizde yok) arabanızın bagajı buyukse, arabayı her bagaja koydugunda söylenmiyecek bir eşe sahipseniz travel alın✌ yolda sürüşü,çocuk rahatlığı bakımından çok çok iyi traveller… bende hevesle travel aldım oğlum 6 aylık olana kadar ıyıydı ana kucagında oglumu ve katlanan ıskeletı yukarı cıkarabılıyordum ama ne zamankı anakucagını bırakıp büyük parçayı taktım. cocuk da hareketlendi hem arabayı hemde cocugu zaptetmek ölümdü o zman anladım travel benım ısım değil onu satıp kraft tango kabın boy aldımm müthiş birşey tek el ac kapa kapanınca valız gıbı çek ben bırde normal valızcıden eskı tıp valız sapı aldım onuda takınca canta gıbı omuzuma takıp oglumu da kucagıma alıp 2.kata yukarı cıkabılıyorum. Benım ıcın cok rahatlık oldu💪