Kızlar kızım 16 aylık. Ve emerek uyuyor. Şimdi geceleri biberon verip kendi uykuya dalsin istiyorum. Ama emzirmeyi tamamen bırakmak istemiyorum. Yani gündüzleri emzireyim. Ama gündüz uykusunda da emerek uyutsam sonrada sıkıntı yasar miyim? Önce gece bi alıştırayim diyorum gündüz nasıl olsa bi şekilde alışır. Ne diyorsunuz?