Az öncede post açmıştım gaz kokusu var diye sağlık ocağına arayıp sordum 3 gündür kaka yapmıyor diye gecede sık uyanıyor doymuyordur mama ver dedi hiç vermedim doymuyormudur ki sütüm var ama vermelimiyim 6 ay 20 günlük bebeğim hangi mamayı önerirsiniz emzik kullanmadı biberon kullanırmı onuda bilmiyorum yardımcı olursanız sevinirim