Prensesim 1 yaş 4 aylık ama bi kardeşi olucak maksimum 3 4 ay daha emzirip bıraktırmak istiyorum şuan diş çıkartıyor sırf rahatlamak için de emiyor ama zamana yayarak memeden nasıl kesebilirim tecrübelerinizi yazarsanız çok mutlu olurum 🎈bu arada karnımdaki minik 1 buçuk aylık