Aryanin_annesi canım biz baştan beri kullaniyoruz, hastanede hemşire önermişti anne göğsüne de yakın. Anlıyorum seni çocuk gerçekten masraflı iş, ama imkanın olursa dene derim. Benim ikizlerim 5.5 aylık, başta 160 cc olanları aldım şimdi yeni 240 cc olanı aldım yakında ona gecicez. 160 olanlar yavaş akışlı artık büyüdüler diye diğerini aldım onlar orta akışlı emziği. Denemek istersen bu da aklında bulunsun