Merhaba hanımlar.
ben doğum öncesi anksiyete panik atak depresyon icin 4 sene ilaç tedavisi görmüştüm hamileliğimden 3 AY önce bıraktım doktor kontrolünde hamileliğimde iyiydim doğum a yakın tekrar ataklar yaşamaya başlamıştım doğumdan sonra fena bisekilde hastalık nüksetti lohusa depresyonu ile birlikte tekrar ilaça başladım hatta bebeğimi emzirmedim suan tam 1 sene oldu doktor bırakalım artık dedi kendimide uzun süre atak geçirmediğim için hazır hissettim 3 haftadır yarım içiyorum 1 hafta sonra randevum var 15 gün de gün aşırı içip sonlandırcam ama biraz korkularım var bi sıkıntı olur mu tekrar gelir mi bu illetten nasıl kurtulucam 2.cocuğu yapmaya korkuyorum sırf bu hastalık yüzünden yine emsirememekten korkuyorum kendime bebeğe bu eziyeti yaşatmak tan korkuyorum ve biraz morele ihtiyacım var var mı benim gibi olan ?? Desteğinize ihtiyacım var