nergisfe Merhaba hanımlar aranıza yeni katıldım 7 günlük bebeğim var serbest t4 24,2 çıktı internette çok kötü şeyler yazıyor okuyamadım bile başına böyle birşey gelen var mı Yenidoğan bebeklerde yüksek çıkması normal mi acaba teşekkürler