Mom263 Kizlar merhaba 4 ay oldu dogum yapali sezaryen dikis izi yerim oldukca kirmizi ve hafif kabarik duruyor. Normal mi boyle olmasi ne zaman kararip iyilesicek. Krem vs soylemedi doktor. Kendi halinde duruyor. Ters bisi mi var diye dusunuyorum
HsnyErbayCetin Mom263 bende 4 ay oldu ben arada fucidin isimli bi krem sür bana doktorum önerdi eminim geçirir başta benim dikişim de kötü olmuştu bu krem geçirdi
Tugcesirin Az önce benim de cız cız yanmaya başladı bir kısmı kizariklasmis bende endişelendim çok acımaya başladı sizlerin de acıyor mu öyle çocuğumu kucağıma alınca bile acıyor bazen doğum yapalı dört buçuk ay oldu
Mom263 Tugcesirin ani kalkarsam falan aciyor iceriden. Bu kadar kirmizi degildi pembe duruyordu. Simdi cok kirmizi gibi geldi gozume
TYE Senemmm11 yoo sadece böyle hafıf rengı kırmızı tenıme gore. Doktorum bana pansumanı çok iyi yaptınız ondan cabuk toparladı demıstı ama bilmiyorum
Ebruea Mom263 bnmde kırmızı ve kabarık duruyor bir kısmı düzeldi bir kısmı o şekilde ve kaşınıyor. Dr ye gitmedim virüsten cesaret edemedim doğumdan sonra baktığında birşey dememişti açıkcası. 9 ay oldu doğum yapalı
Berraveannesi Mom263 benimde aynı 5 ay oldu doğum yapalı ama ağrı yada acım yok. Doktoruma gittiğimde normal zamanla geçeçek demişti.
EceKaplann Mom263 Benimde 2 ay oldu kızarıklık kabuklaşma hissizlik var ama hiç acı ağrı yok üstüne bile yatıyorum sadece vebdğim dikiş yerine baskı yapınca kıl kökleri batar gibi oluyor