Arkadaşlar kızımın çok az giyip küçülen kıyafetleri ile dolu dolabımız. Bunları n azından birilerine faydası olsun diye satmak istiyorum. 0-6 ay kız bebek kıyafetleri. Her üründen elde edeceğim gelirinin yarısını bağışlamak istiyorum. İhtiyacı olanlar benimle iletişime geçebilir🤗