HonKiPonKiDoNiNo Kizlar bebeklerinize tavugu nerden alip yediriyosunuz, doktor illa ki koy tavugu olcak diyo ya, normal kasap tavugu neden olmuyor ???
Analist HonKiPonKiDoNiNo yedigimiz diger besinler gibi tavuk da ilacli hem de en beterinden. Benim bebem daha kucuk ama biz kendimiz icin köyden aliyoruz inanin arasinda o kadar cok fark var ki. Köy tavugunun rengi kokusu tadi bambaska market tavuklari saman diyeceksiniz. Suyu bile et suyu gibi oluyor. Yasadiginiz yerde imkaniniz varsa bulabilirseniz bebeginiz adina tavsiye ederim.
Gulella120 HonKiPonKiDoNiNo nerdeyse 1 günde civcivden tavuğa dönüşüyorlar hormonlu yemler ile gelişimleri hızlandırılıyor ki ellerinde seri üretim olsun satış artsın. Buda o tavuğu yiyen çocuklarda aynı şekilde hızlı büyümeye hatta tek sebep olmamakla birlikte erken ergenliğe sebebiyet veriyor. Ve tabiki başka şeyler..
espalp HonKiPonKiDoNiNo hiçbir zaman tavuk yemese bile hiçbir şey kaybetmez dedi bize doktor. Birkaç kez mecbur kaldığımda yedirdim o kadar. Bence köy tavuğu falan uğraştırıcı şeyler bulması ayrı dert, pişirmesi ayrı dert. Onun yerine kırmızı et ya da balık yesin daha faydalı 🤷♀️
Mirage91 HonKiPonKiDoNiNo Bizim diyetisyen storyden paylaşmıştı carrefoursa dan organik almış 100 küsür tlydi 😱😱
HonKiPonKiDoNiNo Sorun zaten bulamamam 😤 Instagramda reklam goruyorum ama ne kadar guvenli olur bilmiyorum ki, yani 6. Aydan beri yiyebilir dedi ama bulupta yediremedim haleen Analist
Ftsmhr Bu konuda biz de sıkıntı yaşıyoruz kızım 10 aylık olacak tavuk veremedim daha . Nerden nasıl güvenilir bulacağız sorun. Önerisi olan bana da söylesin .
Pinars espalp valla aynen bende daha yedirmedim çokta takmıyorum kafaya. Kırmızı et balık daha önemli. Bulursak yediririm birara
HonKiPonKiDoNiNo Et cok yiyor zaten tam bir etobur, balik 1 kere verdim gecen hafta pek sevmedi gibi ama yiyecekk mecbur 🙈 haslama eti didikleyip veriyorum bitince agliyor cimcimik 🙂 espalp
Neslihanbew HonKiPonKiDoNiNo kayınpederim dün bi tavuk çiftliğinden bir tane kestirtti kızım için. Yarısını kaynattım suyunu poşetledim. Diğer yarısı dondurucuda o bitince diğerine geçicem. Bişzm tavuk küçük olduğu halde 3 buz torbası yaptı tavuğun yarısı. Nerden baksanız 1 ay net gider. Diğer yarısında öle. Bitane bulabilseniz 2 ay ihtiyaç kalmıcal zaten ömrü 3 ay buzlukta.
Melegimmm9 HonKiPonKiDoNiNo çünkü onlar hormonlu,ilaçlk ne atarsanız var. Biz ara ara köyden gidip alıyoruz buzluğada atacak şekilde alıyorum uzun süre gidiyor.
Neslihanblt Nerede oturuyorsunuz bilmiyorum ama istanbuldaysanız file markette görmüştüm kendim de denemedim daha
HonKiPonKiDoNiNo Aaa bu super hemen 2 bina yakinimda file market var.. Marketlere hic bakmamistim normalde et,tavuk falan almadigim icin oralardan.Neslihanblt
Hunilianne HonKiPonKiDoNiNo tavuk yemese de olur aslonda. Ben de organik bulursam sadece verdim öyle düzenli bi şekilde tavuk yemedi en beter yiyecek gerçekten su an. Tek bulabileceğim yer köylü pazarları veya organik marketler İnternet mağazalari
Neslihanbew HonKiPonKiDoNiNo ne şekilde yediriyorsunuz tavuğu. Ben bugün sebzeleri tavuk suyunda haşladım çok az da içine dittim ama başarılı olmadı sevmedi malesef.
Deletedmom348 HonKiPonKiDoNiNo Tavuk ta çok oynama var. Bizim için bile zararlı o yüzden kasap tavuğu almıyorum asla. Bir köyden aileyle anlaştım her şeyi ücret karşılığında alıyorum.