Ecren bizde 13 gunluguz daha ama sütüm yetmiyor diye arada mama veriyorum gaz yapiyor doktora götürdüm özel hastaneye yazdigi ilaci hicbir eczaneci okuyamadi hastanede bayagi uzak nornal gaz damlasi kullansam zarari olur mu acaba tüm bebeislerimize gecmis olsun gaz sancısı cok zor