Zep Slm anneler gece emmesini ne zaman nasıl biraktirdiniz.. 9 ay 15 günlük bebegim var geceleri sık uyanıyor.. biraktirmayi düşünüyorum doğru zaman ne zaman bilmiyorum…
Tugceeeee12345 Zep aynı şey benimde başımda hele su sıra diş çıkarıyor gece Saatte bir kalkıyor bende aşırı yoruluyorum azıcık uyusam yetecek 11 aylık oğlum diğer ay yaşına giriyor hala uyanıyor sık sık umarım bir çözüm buluruz
Peaceful Zep Tugceeeee12345 Bengisu_dunya Belki yatakları rahat değildir. Ya da oda sıcaklığı? Gündüz sizlere yeteri kadar doyamıyor olabilirler mi? Gece emmesi özellikle çok önemli imiş. Emzirme akademisinde okumuştum.
Bengisu_dunya Tugceeeee12345 benim kızımda 11 aylık. 2 gecedir meme vermiyorum. İlk gece 2 kere kalktı birtanesinde 2 saat uyumadı. Dun gece 7 kere falan uyandı. Siz nasıl bir yontem deniyorsunuz
Tugceeeee12345 Zep gerçekten ya sanki kurulu alarm gibi saat başı kalkıyor yazık sıkıntısı var sanırım yavrumun kıyamam 😞
Tugceeeee12345 Bengisu_dunya yöntem izleyemiyorum çünkü ağlayarak uyanıyor muhtemelen diş çıkarıyor normal zamanda kalkmıyor çünkü bu kadar sık sadece meme de sakinleşiyor benim oğlan sallamak ya da piş piş ten hiç hoşlanmıyor 😞
Bengisu_dunya Peaceful herseyi olması gerektiği gibi. 1 yasına gelmek üzere. İşe başlıycam ve hostesim gece de uçuşa gidiceğim olucak. Bi gece emzir bi gece emzirme daha cok kafası karısacak.
Tugceeeee12345 Peaceful yataktan yana sorun olduğunu düşünmüyorum ben bütün gün oğlumla ilgileniyorum normalde böyle değildi diş çıkarıyor su sıra muhtemelen ona bağlıyorum bende oda sıcaklığı her yer gibi sıcak malesef 🤷♀️😀
Zep Peaceful ilgileniyorum bebegim le devamlı. Ve emzirmeyi çok seviyorum hala daha sık emziriyorum onu öyle sevip okşamak çok hoşuma gidiyor. Dis ve atak dönemindeyiz. Gece emmesini bırakma zamanını ve yöntemini öğrenmek istiyorum😊
Peaceful Tugceeeee12345 anladım Bi ara bizim de öyle olmuştu yatağı değişti düzelmişti. Gerçi ara ara bozuluyor.. Işte büyüyene kadar yoracajkar sanırım bizi 🤔
Peaceful Zep kademeli bırakılıyor sanırım. Bir kalktığında verip bir kalktığında vermeyip gibi zamanla bitirme oluyormuş. Kolay gelsin
Tugceeeee12345 Peaceful yaa evet biraz zor geçiyor bu dönemler Allah sabır sağlık versin geçer hepsi 🙏😇