Mizginy ben e bebekten baby plus çiftli elektrikli aldım 3 aydır kullanıyorum sütüm bol hiç mastit olmadım şükür. 10dk da iki göğsümü de rahatça boşaltıyor sütümü de ç çok iyi arttırdı artık saklamak için derin dondurucu almak zorunda kaldım tavsiye ederim