Benim oğlum 5 aylık olacak 10 gün sonra, 6. Ay da ek gıdaya başlayacağız inşallah. Onun için şeftali ve mor erik hazırlamak istiyorum kışa. Blw yöntemini kullanmayı düşünüyorum, püre yapmak istemiyorum. buna uygun olarak erik ve şeftalileri nasıl saklayabilirim? Ve başka hangi meyve ve sebzeler saklayabilirim?