Elifeflin
O aylarda bizde çok az aldık kilo normal demişti doktor ama Benim oğlum çok az emiyor çok az uyuyordu dişimiz çıktı yeni ve o diş sancılarını ben 2 ay cektim diyeceğin o ki o aylarda genellikle diş mevzusu ile kilo alımı az olabilir demişti doktor