Kızlar bebeğim 4 aylık evimiz kış aylarında çok soğuk olmuyor. Penye uzun kollu pijama kullanıyorum kendime tabi yorgan da kullanıyorum . 1 tog yeterli olur diye düşünüyorum. Sorun şu ki marka ve model karar veremedim 🤷🏻♀️ Ergopouch ,woolnat , owli burada en çok duyduğum markalar. Woolnat almayı düşünüyordum fakat sadece torba model olarak kullanılıyor ergopouch olan torba ve ayaklı da oluyor ama woolnat 12 ay kullanılıyormuş 😨😨 ay siz ne kullanıyorsunuz hangi markanın hangi modelini tavsiye edersiniz? Bunların dışında markalara da açığım🥴🥴