Cagankdr Merhaba anneler bebeğim 6 ay 20 günlük bugüne kadar hiç gazı kokmamıştı baya kokuyor gazı normal mi acaba anne sütü alıyor 5. Aydan beri ek gıda 3 gündür kaka da yapmıyor
Kutay07 Cagankdr üşütünce rüzgar alınca gazı kokar derler 🤷🏻♀️ Bi süre sonra geçer benimki de arada oluyo üşümeye bağlı olduğunu anladım
Senemasil Cagankdr canım kaka yapmadığı için gazının kokulu gelmesi çok normal ama 3 gündür yapmıyorsa sen uğraş yaosın ek gıda alan çocuklarda kabızlık biraz zor oluyor
Cagankdr Kutay07 teşekkür ederim bugün iki kat çorap giydirdim giymeyi pek sevmiyor çıkartıyor sanırım uşüttu dediginiz gibi dikkat edeyim😊
Cagankdr Senemasil aslında uğraştım zeydin yağ içirdim poposunda sürdüm ama yapmadı başka yöntem varmi acaba
Senemasil Cagankdr doktorunuzu arayın ve 3 gündür yapmadığını söyleyin muhtemelen ek gıfaya geçtiği içindir çoğu bebekte olabilecek bişey o size en doğrusunu söyleyecektir