Balkizlarim Babybboy yoo şimdi hemşire hanımla konuştum bu hafta getir dedi 9ay 5 günlüğüz tam 9. Ayında vuruluyormus
Babybboy Balkizlarim canım takvimden baktım 2 doz şeklinde 12.ay ve ilkokulda sanırım vuruluyormus. Demekki bize 12. Ayda vuracak