Yigitoglum_2 Bebeğim geceleri çok fazla uyanıyor ve benim sütüm azaldı farkındayım. Beni emdikçe daha çok sinirleniyor ve uykuya daldığı zaman 1saate geri uyanıyor. Artık mama takviyesi yapıcam en azımdan geceleri .. daha önce hiç mama vermedim şimdi ne ile başlamalıyım bilmiyorum aptamil bebelac hangisi iyi anne sütüne yakın ?? Yardımcı olur musunuz? Bide biberonla vericem kaşık mama istemiyorum ..
Hayalimmmm 10 aylık bebek anne sütü ile doymazki artık zaten bizde 10 aylıgız 4 öğün meyvesi yogurdu ana yemeği balık,et,tavuk şeklinde gece uyumadanda hiipp iyi geceler mamasını yiyip uyuyo sabaha kadarda kalkmıyo aç oldugu için çok sık uyanıyodur
Yigitoglum_2 Hayalimmmm sadece anne sütü veriyorum demedim ki . Geceleri doymuyor gün boyu emzirdiğini için ama hipp denicem sağolun
prenses3509 Yigitoglum_2 cnm ben mama vermiyorum ama bır cok arkadasım golden goat kullanıyor kecı sütlü mama anne sütüne en yakın süt keçi sütüymüş doğal olarak bebekler tadını seviyor deneyebilirsın sende
Araseymen Yigitoglum_2 doğduğundan beri similac kullanıyorum kilosu boyu üst düzeyde tabi ek gidayada geceli çok oldu ama mamadan memnunum.
Hayalimmmm Yigitoglum_2 ben öyle anlamışımm gece uyumadan yulaflı sütlü elmalı tavsıye ederim bende doktorumuzun tavsıyesi ile verdim gece hiç uyanmadı inşallah sizdede öyle olır