Mom14 Kızlar benim kız kabız oldu mama dışında birşeyden nasıl olur aklım almıyor çünkü ek gıda almıyor başına gelen varmı
Balkizlarim Mom14 bı çay kasigi zeytinyağı verin yada biberona katın sma optiro mama bize kabız yapmadı tavsiye ederim
havos Mom14 canım biz hipp kullandığımızda gaz sıkıntımız olmuştu ve 3 4 günde bir kaka yapıyordu bıraktık sma kullanıyoruz şu an gazda da kakada da problemimiz kalmadı
duygukoc Mom14 19 günlük oğlum 19gündürde hipp 1 kullanıyoruz ve emziriyorum ama günde 2 defa kakasını yapıyor kabızlık veyaz gaz problemi yaşamadık hiç
Pozitifmom Hipp hem doyurmamıştı hem de kabız yapmıştı. Combiotic almıştık diğerini bilmiyorum. Birçok mama denemesinden sonra bebelac gold devam ettik. Hiç sorun yaşamadık
MugeAtlas Mom14 bize tek iyi gelen mamaydı, her gün kakasını yapıyordu hatta. Ben biogaia da kullandım hergün. Sıkıntı olmadı.
Akinbebek Mom14 bende kullanıyorum hipp bu aralar benim oglumda yapamıyor kakasını 😑🤷♀️ zeytinyag koyuyorum mamasına henüz fayda etmedi
Mom14 Akinbebek bildiğin kakası hamur gibi sizinde öyle oldumu hiç hayatımda ilk kez gördüm öyle kaka Deletedmom348
Deletedmom348 Mom14 bağırsaklar da düzene oturuyor. Hep aynı sıvılıkta olmayabilir. Zeytinyağ kullanın. Mamanın doğru kullanımı ile ilgili doğru bilinen yanlışlar da yoksa. Probiyotik seçimi de önemli. Nbl kullandık. Çok iyi bir probiyotik
Deletedmom348 Mom14 Saf hakiki bir zeytinyağ hiç bişey yapmaz canım. Doktor önermişti Bizede. Daha 7 günlüktü o zaman. Yarım çay kaşığı koyuyordum mamasına. Her mamasına değil ama.
mamAras Mom14 zeytinyağını ocağa tut 5 saniye kaşıktayken öyle mamaya ekle ben hep yapıyorum 72 günlük