merve6106 bebegimin yanagında ve kaşının ortasında sarımsı pırtık pırtık sert birşeyler cıktı yüzüde kızardı neyle gecer bebek losyonu sürdüm gecmedi bebek yagı sürdüm gecmedi ne yapabilirim gecsin diye bebegim 2 bucuk aylık bu arada
Sergl1425 merve6106 bahsetttipin sey konak mı acaba eğer oysa bebe yağı aksamdan sür sabaha geçer derler ama o değilse Bi bilgim yok cnm
psikolog-anne merve6106 çok öpüyor musunuz bebegi. Yada aileden bir i çok fazla öpüp dokunuyor mu yğzğne. Tahriş olmuş olabilir
psikolog-anne merve6106 sağlık ocagına götürün isterseniz, ücretli bir ilaç var ama hatırlayamadım. Bize vermişlerdi
Yigitahmedim merve6106 konak cikiyor benim oglumun alin ortasina kas ustunde çıkmıştı ama hatırlamıyorum ne yapmıştım 2 sene geçti
merve6106 Sergl1425 başında konak vardı onu temizledim konak kalın büyük kabuk kabuktu bu pırtık pırtık sert sivilce kadar minik iltihap sarısı gibi
Sabanbugra08 merve6106 benimde oğlumun kaşının orada tarif ettiğine benzer sarı kuru birşey çıktı yüzü de isilik oldu o sarı şeye bepanthol sürdüm biraz geçmeye başladı
Sergl1425 merve6106 atopik dermatid olabilir o zaman bizim de oldu Bi damla Bi sabun Bi de krem vermişti o sekilde geçti uzun Bi süre sampuan kullanmadım Bi de bepantol bayb kullandık
merve6106 psikolog-anne malezef öpüyorlar babasıda sakallı öpmeyin desem aynı evdeyiz diye kaynanamgille hemen alınıyorlar ilk defamı çocuk görüyoruz almayız öpmeyiz diye her söyledigimi yalnış anlayıp tartışma cıkartıyorlar aynı evin içinde darılıyorlar
Agustosbocegi merve6106 benimki de oyle oldu acaba ortak kullandigimiz bir sey var mi ? sampuani ne kullaniyosun deterjanin matkasi ne hangi marka mama kullaniyosun biz onun icin bugun doktora gitcez