Öncelikle geçmiş olsun. Benim kızımın da geçmeyen pisigi vardı bez satmadım her yaptığında yıkadım kremledim nemli bırakmadım vs vs yapmadığım şey kalmadı ama gecmwdi. Hemsiremize sorduğumda beş günden fazla sürerse bütün çaba na ragmen mantarlastigini söyledi ve iki tane krem yazdı bı günde yok oldu söndü. Hemşire ne doktoruna sorman lazım inan hiç bı krem fayda etmiyo.