Avakadolumama Kızlar bebeğim 2 buçuk aylıkken verem aşısı oldu . Şuan 4 ay 10 günlük ve aşı olduğu yer kızardı baya hatta morardı. Dokununca da düğüm olmuş sanki . Normal mi bu acaba ? Başına gelen var mı ?
Minikuzu Avakadolumama normal canım korkma bebeğimin baya şişti ce sonrasında patladı 9 aylık olacak hala yarası var bi süre sonra kabuk bağlayacakmış
Azolili Avakadolumama geç belli ediyor izini bi zaman yara olup kabuklancak merak etmeyin. Çok fazla miktarda olursa sadece doktora götürürsünüz. Siz koparıp akıtmaya çalışmayın kendi kendine iyi olacak merak etmeyin
Elif_serra Çok normal benimde kızımda var 4 aylık şuan.ara ara iltihap topluyor banyoda yumusayıp akıyor kuruyor.